مهسامهسا، تا این لحظه: 19 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولویی با آرزوهای بزرگ ...

ریاضی ....

1392/2/31 15:37
نویسنده : مهسا
2,050 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

وقتی ما به کلاس دوم رفتیم ، معلم به ما یک کتاب ریاضی معرفی کرد که علاوه بر کتاب ریاضی خودمون سر کلاس کار کنیم . کتاب کلاغ سپید

در صفحه ی اول کتاب از ما خواسته شده بود تا در مورد ریاضی هر چی به ذهنمون میرسه با نقاشی نشون بدیم .که من این رو کشیده بودم :

چند روز پیش به صفحه ی اخر کتاب رسیدیم ، دوباره از ما خواسته شده بود که با شنیدن کلمه ریاضی هر چی به ذهنمون میرسه نقاشی کنیم . من اینو کشیدم :

وقتی مامانم نقاشی رو دید گفت : مهسا چقدر چیز یاد گرفتی. جمع ، تفریق، شمارش اعداد ، احتمال ....

از معلم خوبم خانم حیدریان که به من ریاضی را به این خوبی یاد داد سپاس گزارم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان
16 تیر 92 13:09
چقدر چیز یاد گرفتی دختر خوبم
مامان حسین جون
18 تیر 92 20:14
آمد رمضان هست دعا را اثری دارد دل من شور و نوای دگری ما بنده عاصی و گنهكار توییم ای داور بخشنده بما كن نظری التماس دعا
mona
27 تیر 92 14:24
واقعا قشنگ بود ممنونـــــــم موفق باشی مهسا جان