مهسامهسا، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولویی با آرزوهای بزرگ ...

سفر به یزد

1390/8/23 19:42
نویسنده : مهسا
2,415 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من هفته پیش رفته بودم یزد...

من هفته پیش با مامانم به یزد رفته بودم . من و دختر دوست مامان که اسمش صبا ست خیلی بازی کردیم . تازه به خیلی جاها در یزد هم سر زدیم . کلی هم شیرینی یزدی خوردیم .خنده...

اینم چند تا از عکسهای من و صبا :

من و صبا در کنار یک درب قدیمی در محله مسجد جامع یزد

من و صبا در کنار یک درب قدیمی در محله مسجد جامع

 حیاط یک هتل سنتی:

این هم یک طوطی زیبا که من ازش عکس گرفتم :

طوطی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان علي خوشتيپ
5 آذر 90 8:36
تولدت مبارك عزيزم
سمانه مامان پارسا جون
5 آذر 90 11:25
تولدت مبارک گل قشنگم
مامان خورشيد
5 آذر 90 15:18
مهسا جوني تولدت مبارك. برات آرزوهاي بزرگ و قشنگي ميكنمو دعا ميكنم به همشون برسي.