مهسامهسا، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولویی با آرزوهای بزرگ ...

روز جشن شکوفه ها

1390/7/2 13:53
نویسنده : مهسا
1,790 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

روز دوشنبه و چهارشنبه هفته پیش روز جشن شکوفه های در مدرسه من بود. اخه من دارم میرم کلاس اول دبستان .

 

روز دوشنبه با معلم خودم اشنا شدم . ما سه تا کلاس اول داریم . اسم خانم معلم من خانم بنایی بود. روز چهارشنبه ما برنامه ویژه داشتیم . یک خانم برای ما برنامه اجرا کرد و کلی خندیدیم ، دست زدیم، جیغ و هورا کشیدیم .. خیلی خوش گذشت .. همه این دو روز رو با مامانم گذروندم .. روز چهارشنبه بعد از جشن رفتم به مهد کودکم .... من دیدم که یکی از دوستام  که اونم باید بیاد مدرسه من ، توی مهد است .. بهش گفتم چرا تو به جشن نیومدی؟ دوستم گفت : چون مامانم نتونست مرخصی بگیره ... وقتی که من داشتم در مورد اون روز صحبت میکردم دوستم گریه اش گرفته بود..من ناراحت شدم و برای مامانم تعریف کردم .مامانم گفت مهسا اگر میدونستیم به مامان دوستت تلفن میزدیم و اون رو هم خودمون میبردیم جشن .

من کلاسم رو از نزدیک دیدم و عکس هم گرفتم . روز خوبی بود. چند تا از عکسهام رو هم میذارم .. من از فردا میرم کلاس اول .خیلی خوشحالم . لبخند

من در کلاس خودم -30-06-90

بابام هم میگه قیافه من رو هم باید فردا بعد از سه روز تعطیلی برم سرکار بذار !!!!!! فکر کنم بابام اینجوریه : گریه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان
7 مهر 90 11:31
موفق باشی دختر گلم
سعید
13 مهر 90 0:51
خوش به حالت مهسا. چه مدرستون خوشگله.
مرضیه
14 مهر 90 10:43
مهسا جون چقدر با فرم مدرسه خوشکل شدی موفق باشی عزیزم
خاله
18 مهر 90 14:48
از اینکه تورو تو این لباس می بینم خیلی خوشحالم عزیزم دانشمند کوچولوی خاله
یاسمن دختراسمانی 12ساله
22 مهر 90 12:35
سلام مهسا جون. وبت خیلی قشنگه. ببخشید که صفحه ی چتو بستم اخه یه دفعه کامپیوترم قاطی کردهر چی نوشتم نمایش داده نشد خوب درساتو بخون گلم بای
مهسا سرآشپز
24 مهر 90 23:46
سلام مهسا جان!
به به چه خوشگل شدی! چه کلاس خوشگلی!
امیدورام یه روز عکست تو کلاس دانشگاه رو ببینم!
موفق باشی عزیزم!
قول بده خوب درس بخونی و خوبم غذا بخوری تا سرآشپز دوست داشته باشه!!! باشه؟!


خیلی ممنونم مهسا جان
مامان سامیار و مهیار
13 آبان 90 2:02
مهسای گلم سامیار و مهیار هم شمارو خیلی دوست دارن. آنها هم دلشون برات تنگ شده به مامان بگو تو را بیاره پیش سامیار و مهیار سامیار و مهیار کمی با تاخیر شروع سال تحصیلی جدید را بهت تبریک می گن موفق باشی.